Uudelleenmarkkinointi

johtaa asiakkaasi toimenpiteisiin

Lue lisää »

Remarketing-mainonta on täysin uudenlainen markkinointimuoto, jota ei vielä osata hyödyntää kunnolla Suomessa

Tiesitkö, että ensimmäinen vierailu yrityksesi kotisivulla harvoin johtaa konkreettiseen päätökseen? Tarjontaa on paljon ja palveluiden vertailu tehdään ennen varsinaista yhteydenottoa tai päätöksentekoa.

Uudelleenmarkkinointi, tai remarketing, on uusi mainosmuoto, joka on todettu erittäin tehokkaaksi keinoksi johtaa käyttäjät harkintavaiheen läpi ja lopuksi konvertoitumaan.
Uudelleenmarkkinoinnissa sivuston vierailijoille näytetään muistutusmainoksia riippumatta, millä sivustolla käyttäjä liikkuu kotisivusi vierailun jälkeen (esim. Youtubessa tai Facebookissa). Usein mainokset yhdistetään tarjoukseen, koska tämä vahvistaa “tarvetta” palata sivulle, varsinkin jos tarjous on esim. aikarajoitettu.

Uudelleenmarkkinointi vahvistaa yrityksesi brändiä

Uudelleenmarkkinointimainokset eivät ole pelkästään ohjaa käyttäjiä kohti konversiota. Tällainen mainonta vahvistaa brändiäsi voimakkaasti, koska käyttäjien silmissä yrityksesi esiintyy lukuisilla sivustoilla ja antaa ilmeen voimakkaasta markkinoinnista, vaikka todellisuudessa efektin saa aikaiseksi maltillisella budjetilla.

Näytä Youtubessa videomainoksia, jotka ohjaavat sivustollasi vierailleet käyttäjät toimenpiteisiin

Uudelleenmarkkinointi/remarkting -mainonta onnistuu teksti-, kuva-/banneri- ja videomuodossa. Haluatko erottua kilpailijoista? Uudelleenmarkkinointi videomainoksilla Youtubessa on vielä lastenkengissä Suomessa, mutta onnistuu kuitenkin pienelläkin budjetilla.

uudelleenmarkkinointi

Siirrä yrityksesi verkkomarkkinointi
uudelle tasolle.
Ota yhteyttä

LevelUp on virallinen ja sertifioitu Google Partner.
Keskustele asiantuntijan kanssa